top of page

Τι είναι το pay-per-click (PPC); Με Πολύ Απλά Λόγια

  • Εικόνα συγγραφέα: Vladimiros
    Vladimiros
  • 30 Οκτ 2024
  • διαβάστηκε 2 λεπτά

Έγινε ενημέρωση: 27 Ιαν

Το Pay-Per-Click (PPC) είναι ένας τύπος ψηφιακής διαφήμισης όπου πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.

το Pay-Per-Click (PPC) είναι σαν να πληρώνεις "εισιτήριο" για να βάλεις τη διαφήμισή σου μπροστά από πιθανούς πελάτες. Πληρώνεις μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση, δηλαδή όταν ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα για αυτό που προσφέρεις. Σκέψου το σαν να νοικιάζεις μια θέση στη βιτρίνα ενός πολυκαταστήματος, και πληρώνεις κάθε φορά που κάποιος κοιτάζει μέσα.

Αν έχετε οποιαδήποτε απορία, μη διστάσετε να ρωτήσετε στα σχόλια!
 

Πώς Μπορείς να Γλιτώσεις Λεφτά με το PPC?

  1. Καθορισμός Στόχου – Το PPC χωρίς στόχο είναι σαν να πετάς λεφτά στον αέρα. Πρέπει να ξέρεις ποιος ακριβώς θέλεις να δει τη διαφήμισή σου. Π.χ., αν πουλάς αθλητικά παπούτσια, στόχευσε όσους ψάχνουν «παπούτσια για τρέξιμο» αντί για γενικές λέξεις όπως «παπούτσια».

  2. Χρήση Αρνητικών Λέξεων-Κλειδιά – Αυτές είναι οι λέξεις που αποκλείεις από την καμπάνια σου για να αποφύγεις άσχετα κλικ. Για παράδειγμα, αν πουλάς μόνο καινούργια προϊόντα, μπορείς να βάλεις το "μεταχειρισμένα" στις αρνητικές λέξεις, ώστε να μη χρεώνεσαι για κλικ που δεν θα σου φέρουν αγορές.

  3. Προσαρμογή Προσφορών – Δεν χρειάζεται να ξοδεύεις πολλά σε κάθε λέξη-κλειδί. Ξεκίνα με μικρά ποσά και δες ποιες λέξεις φέρνουν τα καλύτερα αποτελέσματα. Είναι σαν να δοκιμάζεις μικρές γεύσεις φαγητού πριν επιλέξεις ποιο θα φας ολόκληρο!


Τι Πρέπει να Προσέχω σε Σχέση με το Pay-Per-Click (PPC)

  1. Αξιολόγηση και Μέτρηση – Αν δεν μετράς τι αποτελέσματα φέρνει η διαφήμισή σου, δεν ξέρεις αν αξίζει. Σκέψου το σαν το GPS στο αυτοκίνητο – σε βοηθά να δεις αν είσαι στο σωστό δρόμο.

  2. Συνεχής Βελτίωση – Το PPC αλλάζει όπως οι καιρικές συνθήκες. Αυτό που δούλευε χθες μπορεί να μην δουλεύει αύριο. Κάνε τακτικές αλλαγές στις διαφημίσεις σου για να μένουν σχετικές και αποτελεσματικές.

  3. Απλό και Καθαρό Μήνυμα – Να είσαι ξεκάθαρος για το τι προσφέρεις από την αρχή. Είναι σαν να γράφεις το μενού σε εστιατόριο: οι πελάτες πρέπει να καταλάβουν αμέσως αν τους ενδιαφέρει αυτό που βλέπουν.


3 Πρακτικά Παραδείγματα Σχετικά με Pay-Per-Click (PPC)

  1. Τοπικές Επιχειρήσεις – Ένα τοπικό κομμωτήριο στην Αθήνα αύξησε τις κρατήσεις του όταν η διαφήμισή του εστίασε σε «κομμωτήριο Αθήνα» αντί για γενικούς όρους. Στόχευσαν δηλαδή μόνο όσους ήταν στην περιοχή.

  2. E-commerce και Αποφυγή Ασχετων Κλικ – Ένα online κατάστημα ρούχων αύξησε τα κέρδη του όταν περιόρισε τα κλικ σε λέξεις όπως «καθημερινά ρούχα εργασίας» και απέφυγε τα γενικά κλικ από όσους απλά έψαχναν «ρούχα» χωρίς συγκεκριμένο σκοπό.

  3. Εποχιακές Λέξεις για Πιο Στοχευμένη Καμπάνια – Στην περίοδο της Black Friday, οι διαφημίσεις με λέξεις όπως "Black Friday προσφορές" έφεραν διπλάσιες πωλήσεις, γιατί οι άνθρωποι έψαχναν συγκεκριμένα για προσφορές.


Το PPC μπορεί να φαίνεται περίπλοκο, αλλά με σωστή στόχευση και μικρές αλλαγές, μπορεί να γίνει πανίσχυρο εργαλείο για την επιχείρησή σου, φέρνοντας πελάτες που πραγματικά ενδιαφέρονται για ό,τι προσφέρεις.


Αν θέλετε να μάθετε πώς η επιχείρησή σας μπορεί να γίνει πιο ανταγωνιστική στον διαδικτυακό χώρο, επικοινωνήστε με τον Βλαδίμηρο - 📞 6974462633
Vladimiros


Comments


bottom of page